در ستاد برنامه ریزی گرامی داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان الیگودرز بر ضرورت شناخت و تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس تاکید شد.

حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز در این ستاد گفت: دفاع مقدس گنجینه ای عظیم برای ملت ما است، جنگ ما جنگ اسلام کفر بود، باقدرت ایمان و حضور مردم به پیروزی رسیدیم، زیرا دشمنان با هدف از بین بردن این انقلاب جنگ را آغاز کردند اما جز شکست دستاوردی برای انها نداشت. وی گفت: ما امروز هرچه داریم از هشت دستاوردهای سال دفاع مقدس است و این دفاع مقدس بود که عامل پیشرفت در همه عرصه ها برای ما شد.

لونی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نیز گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس است.

وی افزود: وظیفه امروز ما تبیین از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان است، ضمن انکه همه ی دستگاه‌ها اجرایی باید در برگزاری باشکوه برنامه های این هفته مشارکت داشته باشند

سرهنگ یوسفوند فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار ارزنده برای تقویت همبستگی و هم دلی آحاد جامعه برای رسیدن به ارزش های والای انقلاب اسلامی است وی گفت: در این هفته محوریت را بر گفتمان جهاد تبیین و رسیدن به شعار ما می توانیم قرار خواهیم داد، لذا برنامه های مختلفی را بر اساس روزشمار هفته دفاع مقدس پیش بینی و اجرا خواهیم کرد.

b_300_0_16777215_00_images_z558.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید