به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان الیگودرز، ششمین جلسه شورای ترافیک شهرستان الیگودرز به ریاست اداوی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و اعضای این شورا با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و برسی نقاط حادثه خیز و راهکارهای لازم و اجرائی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

اداوی با بیان اینکه سرعت گیر ها باید بجا و در محل مناسب نصب شود گفت: در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل های نصب سرعت گیر وسرعتکاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گیر نصب شود و پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کارشناس نسبت به نصب سرعت گیر اقدام شود.

سرهنگ رمضانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی الیگودرز با اشاره به اینکه نقاط حادثه خیز شهرستان که بیشترین فراوانی در تصادفات را داشته باید شناسایی شود افزود؛ در محل های مشخص شده برای رفع نقاط حادثه خیز و سهولت در تردد شهروندان عملیات آرام سازی این نقاط از طریق نصب  تجهیزاتی مانند سرعت گیر، علائم اخباری و نوشتاری، تابلو های راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر و تابلوهای راهنمای مسیر و همچنین اصلاح هندسی معابر در دستور کار قرار گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان آخرین اقدامات و مصوبات جلسات قبل، گزارشات و آمار ترافیکی و حمل و نقل خود را ارائه دادند.

b_300_0_16777215_00_images_z588.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید