به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان الیگودرز، جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با آنفلوانزای حاد پرندگان به ریاست لونی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان الیگودرز در محل سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

در ابتدا دکتر کریم زاده رئیس دامپزشکی شهرستان با ارائه گزارشی از نحوه پیشگیری و مقابله با این بیماری گفت؛ همه دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تعامل خوبی که با هم دارند در حفظ سلامت مردم کوشا باشند. لونی گفت؛ با توجه به حساسیت موضوع آنفلوآنزای حاد پرندگان و به منظور پیشگیری و مقابله با موارد احتمالی بروز بیماری و راهکارهای ارائه شده همه دستگاه‌های مرتبط می‌بایست با دامپزشکی شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر آگاه سازی عمومی از طریق رسانه ها و فضای مجازی در خصوص راهکارهای پیشگیرانه از شیوع بیماری آنفلوانزا تصریح کرد: اطلاع یابی از شیوه‌های پیشگیرانه در خصوص بیماری‌ها سهم بسزایی در کاهش هزینه‌های درمان به همراه دارد. در ادامه این جلسه، اهم وظایف دستگاه های در کنترل بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان مورد بررسی و اعضای ستاد به بیان اقدامات و مشکلات خود درحوزه کاری خود پرداختند.

b_300_0_16777215_00_images_z589.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید