امام جمعه الیگودرز: آمریکا در جنایات رژیم صهیونسیتی علیه ملت مظلوم فلسطین شریک جرم است فرماندار الیگودرز: مسئولان حق حضور در جلسات و نشست های انتخاباتی را ندارند. در شورای اداری شهرستان الیگودرز که با محوریت برگزاری راهپیمایی روز ۱۳ آبان برگزارشد برحضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی تاکید شد حجت‌الاسلام سرلک امام جمعه الیگودرز گفت: امروز اقتدار، استقامت، صبر و توکل به خدا سبب پیروزی مردم فلسطین شده است. وی به دیدار برگزار کنندگان کنگره سراسری شهدای لرستان با مقام معظم رهبری اشار و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب دلاوری، شجاعت، رفاقت، صداقت و وفاداری را از مهمترین ویژگی ها و خصلت بارز مردم لرستان عنوان کردند. امام جمعه الیگودرز به حفظ شعائرملی و دینی اشاره و بیان داشت، همه ی ماوظیفه داریم از این مناسبت‌ها محافظت و آنها را زنده نگه داریم، یکی از این مناسبت ها راهپیمای ۱۳ آبان روزاستکبار ستیزی است که امسال به دلیل جنایات رژیم صهیونسیتی ویژه برگزار خواهد شد است.

خسروی فرماندار شهرستان الیگودرز نیزگفت: تمامی دستگاه ها موظف خواهند بود زمینه های لازم را برای حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی که جز ایام الله الهی است فراهم کنند وی با اشاره به اینکه دشمنان هر لحظه برنامه های فرهنگی خلاف را در جامعه ترویج می دهند، از کمبود برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح شهرستان انتقاد کرد و افزود: مدیران موظف به حضور در برنامه های مختلف سطح شهرستان و یا جلساتی که با هدف خدمت به مردم برگزار می شود هستند. فرماندار الیگودرز به حضور برخی از مسئولان در نشست های انتخاباتی و‌قول به افراد برای حمایت اشاره و افزود: هیچ مدیری به دلیل جایگاه حقوقی که در اختیار دارد حق حضور در نشست های انتخاباتی را ندارد، در صورت مشاهده برخورد قانونی خواهد شد دکتر خسروی با اشاره به نظارت بر بازار و قیمت ها گفت: انتظار داریم دستگاه‌های متولی همانند شهرداری برای کنترل قیمت ها در عرضه میوه و سبزیجات بیش از هر زمان دیگری به این موضوع ورود کنند وی همچنین خواستار نصب تندیس سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و تلاش برای تبدیل شهر الیگودرز بعنوان شهر ملی چوقا شد.

در این شورا از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، نشست های بصیرت افزایی، یادواره شهدای دانش آموز، تجلیل و دیدار با خانواده شهدا و پویش فریاد عروسک ها از دیگر برنامه های این هفته عنوان شد.

b_300_0_16777215_00_images_z593.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید